logo

» Vrbický Michal
Vrbický Michal - červen 2017

Opět na naší nej vodě. Přijeli jsme na Přelov a za nedlouho jsme všechno rozbalili a nahodili jsme pruty nic to nedělalo. Šli jsme se občerstvit. Pak jsme si půjčili loďku a jeli jsme zakrmit boiliesem a Mikbaits red halibut pelets. K večeru v 20:12 zabral taťkovi lysec 75cm a 9kg za nedlouho i neskutečnej šupík 87cm a 13kg a tím to skončilo. Oba dva kapři zabrali na red pelety. Ráno ve 4:40 jsme zase nahodili. Mohli jsme si jít zase lehnout a pak v 8:37 mi zabral krásnej lysec který měl 83cm a 12kg na red pelety, kterého jsem bohužel nevyfotil. Za hoďku zabral šupík který měl 76cm a 10kg také na red pelety. Pak kapři zmlkli a začali brát cejni. Po dlouhém čekání zabral lín jak tele. Díky že jsme tu mohli zase chytat

Vrbický Michal

Našli jsme rybník Přelov tak jsme se tam vypravili. Vybrali jsme si místo č. 5. Hned po půl hodině přišel první záběr, ten se mi nepodařilo zdolat. Za dalších cca 20 min přišel krásný 14 kilový šupík. A takto to pokračovalo dále. Pak přišel dlouhý táhlý záběr a podařilo si mi zdolat skoro dvacetikilového šupíka. Už jsem měl dost tak jsem se šel občerstvit i s taťkou. Pak jsme přišli, nahodili a čekali. Za chvíli se ozval pípák a už to jelo. Podařilo se nám vytáhnout 14 kilového lysce. Děkuji.